Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13461
Назва: Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Україні: інклюзивний аспект
Інші назви: Modernization of higher pedagogical education’s content in Ukraine: inclusive aspects
Автори: Удич, Зоряна Ігорівна
Бібліографічний опис: Удич З. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Україні: інклюзивний аспект // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Херсон : ХДУ : Гельветика, 2017. Випуск LXXVIІI С. 49-56.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХДУ : Гельветика
Ключові слова: зміст вищої педагогічної освіти
інклюзивна освіта
студентоцентроване навчання
результати навчання
загальні і спеціальні компетенції
содержание высшего педагогического образования
инклюзивное образование
студентоцентрованое обучения
результаты обучения
общие и специальные компетенции
higher pedagogical education’s content
inclusive education
student-centered training
training outcomes
general and special competencies
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на необхідності модернізації місту вищої педагогічної освіти з метою підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного освітнього закладу. Визначено і охарактеризовано основні фактори, які впливають на удосконалення змісту освіти. З'ясовано проблематику подальших досліджень з метою впровадження інклюзивної підготовки майбутніх учителів.
В статье акцентировано внимание на необходимости модернизации содержания высшего педагогического образования с целью подготовки будущих учителей к работе в условиях инклюзивного образовательного учреждения. Определены и охарактеризованы основные факторы, влияющие на совершенствование содержания образования. Выяснено проблематику дальнейших исследований с целью внедрения инклюзивного подготовки будущих учителей.
The need to modernize the content of higher pedagogical education has emerged in connection with the reorganization of the educational industry. The article analyzed the source base and revealed insufficient attention of scientists to the problem of improving the content of higher pedagogical education in order to form the inclusive competences of future teachers. The article defined the main factors of the modernization of higher pedagogical education’s content: taking into account the recommendations of the project within the framework of the Bologna Process “Harmonization of Educational Structures in Europe (Tuning)”; introduction of the student-centric approach in the formation of educational programs; improvement of the teacher's professiogram; methodological substantiation of inclusive education; expansion of the system of pedagogical disciplines with new educational subjects of inclusive content; professional competence of university teachers in issues of inclusive education and pedagogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13461
ISSN: 2413-1865
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Udych_19.pdf14,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.