Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/134
Назва: Основні типи і види тестів з іноземних мов у педагогіці США
Інші назви: Основные типы и виды тестов с иностранных языков педагогики США
The main types and kinds of foreign language tests in American pedagogy
Автори: Грабар, Едіта Василівна
Бібліографічний опис: Грабар, Е. В. Основні типи і види тестів з іноземних мов у педагогіці США / Е. В. Грабар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 194-201.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: тестовий контроль знань
уміння і навички
оцінювання іншомовної комунікативної компетенції
шкільна освіта США
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема основних типів і видів тестів, які використовуються в педагогіці США з метою визначення іншомовних навичок і вмінь учнів. Подана їх класифікація за груповими ознаками і наведені приклади тестових завдань, що відіграють важливу роль у процесі вивчення англійської мови як іноземної в середніх школах США і вважаються кращими зразками у змісті підручників.
Рассматривается проблема основных видов и типов тестов, которые используются в педагогике США с целью проведения оценивания иноязычных навыков и умений учеников. Дана их классификация соответственно с их групповыми качествами и приведены примеры тестовых заданий, которые играют важную роль в процессе изучения английского языка как иностранного в средних школах США и считаются лучшими примерами в содержании учебников.
This article deals with the problem of the main types and kinds of tests, which consist of various forms and ways and are widely used in American pedagogy. Their aim is to assess the foreign language pupils’ skills. We are also going to classify them under the group qualities and give some test examples, which play an important role in the process of mastering English as a foreign language at secondary schools in the USA. The following examples are determined to be the best ones used in the course-books context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/134
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabar.pdf153,14 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.