Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13698
Назва: Web-quest як інноваційна технологія підготовки креативних фахівців соціальної сфери
Автори: Петришин, Людмила Йосипівна
Бібліографічний опис: Петришин Л. Й. Web-quest як інноваційна технологія підготовки креативних фахівців соціальної сфери // Інновації педагогічної освіти в умовах викликів сьогодення : монографія. Старобільськ : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2019. С. 178-203
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛНУ ім. Т. Шевченка
Ключові слова: web-quest
технологія
студенти
креативність
фахівці соціальної сфери
професійна підготовка
Короткий огляд (реферат): На сьогодні web-quest в педагогіці розглядається як проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету. У статті розглядається інноваційна технологія web-quest „Креативатор” як інноваційна технологія навчально-творчого ігрового характеру, створена засобами інформаційно-комунікативних технологій, призначення якої полягає в урізноманітненні форм і методів навчання та творчої діяльності студентів, з метою зацікавлення їх навчальним матеріалом та спонукання до проявів творчої ініціативи та креативності. Обгрунтовуються можливості викорастанння технології web-quest у підготовці креативних фахівців соціальної сфери. Стверджується, що для розвитку креативності майбутніх фахівців соціальної сфери, на сучасному етапі модернізації освіти використовують інформаційно-комунікативні технології, що значно спрощує процес пошуку інформації, її обробки і презентації в різноманітних формах, а також сприяє успішній професійній діяльності майбутніх фахівців соціальної сфери. Описано створену інноваційну технологію web-quest „Креативатор” яка націлена на розвиток критичного та творчого мислення студентів, формує навички творчої пошукової діяльності, креативність та збагачує інтелектуально. Зазначається, що запропонована технологія може бути викорастана у підготовці креативних фахівців соціальної сфери. Стверджується, що завдяки web-questu можна об’єднати зусилля учасників навчально-виховного процесу вишу – бакалаврів, магістрів, викладачів, методистів бібліотекарів та надати їм можливість визначати найефективніші методики, тренінги, технології, що забезпечуватимуть креативне зростання майбутніх фахівців соціальної сфери, а також допомагали у самореалізації, самоактуалізації та розвитку креативної особистості студентів у процесі фахової підготовки. Підкреслюється, що використання інноваційної технології web-quest у професійній підготовці фахівців соціальної сфери підвищує мотивацію студентів до самоосвіти, формує нові компетенції на основі використання ІКТ необхідні для пошуку інформації, оформлення результатів роботи у вигляді презентацій, публікації, створення web-сторінок. Також, ми вважаємо перспективними дослідження і розробки зі створення технології web-questu у процесі фахової підготовки за такими перспективними напрямами: креативність як необхідна умова проектування фахової діяльності; адаптація та креативність у становленні фахівця соціальної сфери; теоретико-методичні основи формування креативної компетентності засобами ІКТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13698
ISBN: 978-966-617-327-3
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи з монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реtrysun_kol_mon5.pdf722,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.