Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пермякова, Ольга Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-06T08:41:41Z | - |
dc.date.available | 2020-03-06T08:41:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Пермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2011. № 5 (76). С.94–99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Зроблено спробу висвітлити традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ століття. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | успішність | uk_UA |
dc.subject | рівень знань учнів | uk_UA |
dc.subject | диференціація навчання | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.title | Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5_2011_Permiakova.pdf | 191,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.