Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПермякова, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-06T08:41:41Z-
dc.date.available2020-03-06T08:41:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2011. № 5 (76). С.94–99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Зроблено спробу висвітлити традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ століття. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франкаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectуспішністьuk_UA
dc.subjectрівень знань учнівuk_UA
dc.subjectдиференціація навчанняuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleДиференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_2011_Permiakova.pdf191,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.