Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742| Title: | Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) |
| Authors: | Пермякова, Ольга Григорівна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Пермякова О. Диференційний підхід у навчанні в загальноосвітніх закладах Європи та вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій (друга половина ХХ століття) // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич : Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка, 2011. № 5 (76). С.94–99. |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка |
| Keywords: | навчання успішність рівень знань учнів диференціація навчання моніторинг оцінювання тестування |
| Abstract: | Статтю присвячено актуальній проблемі вимірювання успішності учнів у контексті європейських традицій. Зроблено спробу висвітлити традиційні підходи до вимірювання та оцінювання рівня знань учнів в Європі в другій половині ХХ століття. Розкрито специфіку диференційного навчання учнів у загальноосвітніх закладах Європи. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13742 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 5_2011_Permiakova.pdf | 191,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.