Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловацька, Юлія Богданівна-
dc.contributor.authorЦепенюк, Тетяна Олегівна-
dc.date.accessioned2020-03-11T09:07:19Z-
dc.date.available2020-03-11T09:07:19Z-
dc.date.issued2018-11-30-
dc.identifier.citationГоловацька Ю., Цепенюк Т. Локалізація реклами як виду міжкультурної комунікації // Розвиток сучасної освіти і науки: проблеми, перспективи. Аксіологічні аспекти в розвитку науки та освіти : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг, 30 листопада 2018 р.). Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг : Посвіт, 2018. С. 256 – 257.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7235-50-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПосвітuk_UA
dc.titleЛокалізація реклами як виду міжкультурної комунікаціїuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovatska_4.pdf14,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.