Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765
Назва: Локалізація реклами як виду міжкультурної комунікації
Автори: Головацька, Юлія Богданівна
Цепенюк, Тетяна Олегівна
Бібліографічний опис: Головацька Ю., Цепенюк Т. Локалізація реклами як виду міжкультурної комунікації // Розвиток сучасної освіти і науки: проблеми, перспективи. Аксіологічні аспекти в розвитку науки та освіти : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг, 30 листопада 2018 р.). Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг : Посвіт, 2018. С. 256 – 257.
Дата публікації: 30-лис-2018
Видавництво: Посвіт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765
ISBN: 978-617-7235-50-6
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovatska_4.pdf14,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.