Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765
Title: Локалізація реклами як виду міжкультурної комунікації
Authors: Головацька, Юлія Богданівна
Цепенюк, Тетяна Олегівна
Bibliographic description (Ukraine): Головацька Ю., Цепенюк Т. Локалізація реклами як виду міжкультурної комунікації // Розвиток сучасної освіти і науки: проблеми, перспективи. Аксіологічні аспекти в розвитку науки та освіти : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг, 30 листопада 2018 р.). Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг : Посвіт, 2018. С. 256 – 257.
Issue Date: 30-Nov-2018
Publisher: Посвіт
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13765
ISBN: 978-617-7235-50-6
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovatska_4.pdf14,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.