Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13822
Назва: Becoming and development of advertisement in the newspaper “ternopil in the evening” in the context of transformation of edition in the period of public changes in 1990-1991
Інші назви: Tworzenie i rozwój reklamy w gazecie „Tarnopol Wieczorowy” w kontekście transformacji wydania w okresie przemian społecznych lat 1990-1991
Автори: Vilchynska, Tetiana
Vilchynskyi, Oleksandr
Бібліографічний опис: Vilchynska T., Vilchynskyi O. Becoming and development of advertisement in the newspaper “ternopil in the evening” in the context of transformation of edition in the period of public changes in 1990-1991 // Media poczatku XXI wieku : logistyka i administrowanie w mediach. Warszawa : Uniwersytet Warszawski : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR , 2019. S. 139-142.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13822
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vilchynska_Media_Pochatku.pdf1,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.