Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14074
Назва: Інтегровані завдання як засіб формування ключових компетентностей учнів
Автори: Громяк, Мирон Іванович
Федчишин, Ольга Михайлівна
Бібліографічний опис: Громяк М. І., Федчишин О. М. Інтегровані завдання як засіб формування ключових компетентностей учнів // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2019 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2019. С. 167-170
Дата публікації: 20-тра-2019
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14074
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії. Біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fed_gromiak_konf_integrovani_zavd.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.