Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14271
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Т. О.-
dc.contributor.authorВаренюк, М. П.-
dc.date.accessioned2020-04-22T08:00:58Z-
dc.date.available2020-04-22T08:00:58Z-
dc.date.issued2018-05-17-
dc.identifier.citationСтепанюк А. В., Степанюк Т. О., Варенюк М. П. Витоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школі // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 17–20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14271-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleВитоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Stepaniuk_Stepaniuk_Vareniuk.pdf56,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.