Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14271
Назва: Витоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школі
Автори: Степанюк, Алла Василівна
Степанюк, Т. О.
Варенюк, М. П.
Бібліографічний опис: Степанюк А. В., Степанюк Т. О., Варенюк М. П. Витоки становлення інтегрованого підходу до навчання в українській школі // Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : матеріали міжнародної наукової конференції (17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль). Тернопіль : Вектор, 2018. С. 17–20.
Дата публікації: 17-тра-2018
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14271
Розташовується у зібраннях:Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepaniuk_Stepaniuk_Vareniuk.pdf56,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.