Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/142
Title: Проблема актуалізації педагогічних знань у підготовці фахівців у вищих навчальних закладах
Other Titles: Проблема актуализации педагогических знаний в подготовке специалистов в высших учебных заведениях
The problem of pedagogical knowledge actualisation during the specialist preparation of higher educational establishments
Authors: Ельбрехт, Ольга Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Ельбрехт, О. М. Проблема актуалізації педагогічних знань у підготовці фахівців у вищих навчальних закладах / О. М. Ельбрехт // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 240-243.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: педагогіка
система педагогічних наук
педагогіка вищої школи
особливості педагогіки вищої школи
підготовка фахівців
Abstract: У статті актуалізується роль педагогіки вищої школи у системі педагогічних наук. Обґрунтовується актуальність педагогічних знань для підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.
В статье раскрывается место педагогики высшей школы в системе педагогических наук. Аргументируется актуальность педагогических знаний для подготовки специалистов в высшем учебном заведении.
The article is devoted to finding out the place of higher school pedagogy in the system of pedagogical sciences, to proving the importance of pedagogical knowledge for specialists’ training.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/142
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elbrext.pdf100,79 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.