Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубрик, Андріана Романівна-
dc.date.accessioned2011-09-13T12:29:24Z-
dc.date.available2011-09-13T12:29:24Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationЗубрик, А. Р. Структура, особливості та умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов / А. Р. Зубрик // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 251-255.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/144-
dc.description.abstractРозглянуто структуру та особливості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов, обґрунтовано необхідність його формування при підготовці майбутніх фахівців. Розкрито зміст продуктивного мислення як поєднання креативного і критичного мислення та продемонстровано їх основні характеристики. Запропоновано педагогічні умови його формування і рекомендовано застосування продуктивних методів та форм, які сприяють формуванню продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов.en_US
dc.description.abstractРассмотрено структуру и особенности продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языков, обосновано необходимость его формирования при подготовке высокопрофессиональных специалистов. Раскрыто содержание продуктивного мышления как соединение креативного и критического мышления и продемонстрировано их основные характеристики. Предложено педагогические условия его формирования и рекомендовано использование продуктивных методов и форм, которые способствуют формированию продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языков.en_US
dc.description.abstractThe structure and peculiarities of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languages are investigated in this paper. The necessity of its formation in preparing highly qualified specialists is analyzed. The contents of productive thinking are shown as a combination of creative and critical thinking and their main characteristics are cleared up. The pedagogical conditions of its formation are proposed. The productive methods and forms which help the formation of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languages are recommended to be used.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectпродуктивне педагогічне мисленняen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиen_US
dc.titleСтруктура, особливості та умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мовen_US
dc.title.alternativeСтруктура, особенности и условия формирования продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языковen_US
dc.title.alternativeThe structure, peculiarities and conditions of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languagesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zubruk.pdf169,79 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.