Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/144
Title: Структура, особливості та умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов
Other Titles: Структура, особенности и условия формирования продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языков
The structure, peculiarities and conditions of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languages
Authors: Зубрик, Андріана Романівна
Bibliographic description (Ukraine): Зубрик, А. Р. Структура, особливості та умови формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов / А. Р. Зубрик // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 251-255.
Issue Date: Mar-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: вчитель
продуктивне педагогічне мислення
психолого-педагогічні умови
Abstract: Розглянуто структуру та особливості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов, обґрунтовано необхідність його формування при підготовці майбутніх фахівців. Розкрито зміст продуктивного мислення як поєднання креативного і критичного мислення та продемонстровано їх основні характеристики. Запропоновано педагогічні умови його формування і рекомендовано застосування продуктивних методів та форм, які сприяють формуванню продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів іноземних мов.
Рассмотрено структуру и особенности продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языков, обосновано необходимость его формирования при подготовке высокопрофессиональных специалистов. Раскрыто содержание продуктивного мышления как соединение креативного и критического мышления и продемонстрировано их основные характеристики. Предложено педагогические условия его формирования и рекомендовано использование продуктивных методов и форм, которые способствуют формированию продуктивного педагогического мышления будущих учителей иностранных языков.
The structure and peculiarities of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languages are investigated in this paper. The necessity of its formation in preparing highly qualified specialists is analyzed. The contents of productive thinking are shown as a combination of creative and critical thinking and their main characteristics are cleared up. The pedagogical conditions of its formation are proposed. The productive methods and forms which help the formation of productive pedagogical thinking of future teachers of the foreign languages are recommended to be used.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/144
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zubruk.pdf169,79 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.