Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14616
Название: З досвіду організації педагогічної практики студентів-екологів ТНПУ ім. В. Гнатюка
Авторы: Янковська, Любов Володимирівна
Библиографическое описание: Янковська Л. В. З досвіду організації педагогічної практики студентів-екологів ТНПУ ім. В. Гнатюка // Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної та екологічної науки : матеріали міжнародної наук.-практ. конф. присвяченої 25-річчю відкриття спеціальності «Екологія» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка (7-8 травня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. С. 11–14.
Дата публикации: 7-мая-2019
Издательство: Тайп
Ключевые слова: pedagogical practice
methods
lessons
extracurricular work
ecological education
Краткий осмотр (реферат): The article deals with the experience of the department of geoecology and methodology of studies of ecological disciplines in organization and realization of pedagogical practice of the students of the specialty 6.040106 “Ecology and environmental protection”. The tasks of the pedagogical practice and the basic competences, which are acquired by students, are characterized. With the aim of effective preparation for the future pedagogical activity of the students the innovative methods of their studies on the lessons of methodology of ecology at the university were used, in particular imitation exercises, analysis of productive situations, playing planning, pedagogical train games, method of simulations, incident method and others. The achievements of the students in extracurricular work with schoolchildren are described.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14616
Располагается в коллекциях:Міждисциплінарні інтеграційні процеси у системі географічної та екологічної науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yankovska.pdf243,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.