Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14894
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКалаур, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-22T12:56:42Z-
dc.date.available2020-05-22T12:56:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКалаур С. М. Безперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогодення // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2019. Вип. 19. Т. 1. С. 118-121uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.issn2663-6093-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14894-
dc.descriptionDOI : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-19-1-26uk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошено на доцільності організації безперервної професійної підготовки студентів у процесі вивчення дисциплін соціально-економічного циклу. Основна увага зосереджена на безперервній професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у системі «коледж – університет». Акцентовано увагу на тому, що майбутній менеджер соціокультурної діяльності, котрий вивчає дисципліни соціально-економічного циклу, повинен уміти: приймати рішення і вибирати стратегію діяльності з урахуванням наукових і культурних досягнень; толерантно ставитися до представників різних культур, релігій; забезпечувати дотримання основних прав і свобод особистості, володіти основами соціологічного аналізу соціальних процесів; обирати стратегії економічної поведінки для організації своєї професійної діяльності. належний рівень соціально-економічної підготовки забезпечує не тільки здатність фахівця ефективно вирішувати суто професійні завдання, але й допомагає форм цілісного усвідомлення соціально-економічної складової частини професійної діяльності, що є необхідною умовою конкурентоспроможності та професіоналізму. Висвітлено підходи науковців до висвітлення сутності безперервної професійної підготовки та перераховано головні постулати безперервної освіти у методологічному аспекті. З’ясовано, що безперервна освіта реалізується шляхом формування потреби особистості до самонавчання та саморозвитку; розробки інтегрованих навчальних планів та програм для підготовки кваліфікованих фахівців; створення системи навчальних закладів для забезпечення освіти дорослих відповідно до потреб особистості та ринку праці. Проаналізовано практичні підходи та умови організації безперервної професійної підготовки студентів спеціальності «028 Менеджмент соціокультурної діяльності», що продовжують здобувати вищу освіту у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.uk_UA
dc.description.abstractThe article emphasizes the expediency of organizing continuing professional training of students in the process of studying the disciplines of the socio-economic cycle. The focus is on the continuing professional training of future managers of socio-cultural activity in the college-university system. It is emphasized that the future manager of socio-cultural activity studying the disciplines of the socio-economic cycle should be able to: make decisions and choose a strategy of activity taking into account scientific and cultural achievements; tolerant attitude towards representatives of different cultures, religions; to ensure respect for fundamental rights and freedoms of the individual, to have the basics of sociological analysis of social processes; to choose strategies of economic behavior for the organization of the professional activity. Adequate level of socio-economic training provides not only the ability of the specialist to effectively solve purely professional tasks, but also helps to form a holistic awareness of the socio-economic component of professional activity, which is a prerequisite for competitiveness and professionalism. The approaches of scientists to the coverage of the essence of continuing professional training and the main tenets of continuing education in the methodological aspect are outlined. It has been found out that continuing education is realized through the formation of a person's need for self-study and self-development; the development of integrated curricula and programs for the training of qualified professionals; creating a system of educational institutions to provide adult education in accordance with the needs of the individual and the labor market. Practical approaches and conditions of organization of continuing professional training of students of the specialty “028 Management of socio-cultural activity”, who continue to get higher education at the Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, are analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectбезперервністьuk_UA
dc.subjectсоціально-економічна підготовкаuk_UA
dc.subjectменеджери соціокультурної діяльностіuk_UA
dc.subjectколеджuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectcontinuityuk_UA
dc.subjectsocio-economic traininguk_UA
dc.subjectmanagers of socio-cultural activityuk_UA
dc.subjectcollegeuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.titleБезперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeCONTINUITY OF SOCIO-ECONOMIC TRAINING OF STUDENTS AS TODAY’S REQUIREMENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kalaur_managers_2019.pdf149,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.