Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14894
Назва: Безперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогодення
Інші назви: CONTINUITY OF SOCIO-ECONOMIC TRAINING OF STUDENTS AS TODAY’S REQUIREMENTS
Автори: Калаур, Світлана Миколаївна
Бібліографічний опис: Калаур С. М. Безперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогодення // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса, 2019. Вип. 19. Т. 1. С. 118-121
Дата публікації: 2019
Ключові слова: освіта
професійна підготовка
безперервність
соціально-економічна підготовка
менеджери соціокультурної діяльності
коледж
університет
education
professional training
continuity
socio-economic training
managers of socio-cultural activity
college
university
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено на доцільності організації безперервної професійної підготовки студентів у процесі вивчення дисциплін соціально-економічного циклу. Основна увага зосереджена на безперервній професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності у системі «коледж – університет». Акцентовано увагу на тому, що майбутній менеджер соціокультурної діяльності, котрий вивчає дисципліни соціально-економічного циклу, повинен уміти: приймати рішення і вибирати стратегію діяльності з урахуванням наукових і культурних досягнень; толерантно ставитися до представників різних культур, релігій; забезпечувати дотримання основних прав і свобод особистості, володіти основами соціологічного аналізу соціальних процесів; обирати стратегії економічної поведінки для організації своєї професійної діяльності. належний рівень соціально-економічної підготовки забезпечує не тільки здатність фахівця ефективно вирішувати суто професійні завдання, але й допомагає форм цілісного усвідомлення соціально-економічної складової частини професійної діяльності, що є необхідною умовою конкурентоспроможності та професіоналізму. Висвітлено підходи науковців до висвітлення сутності безперервної професійної підготовки та перераховано головні постулати безперервної освіти у методологічному аспекті. З’ясовано, що безперервна освіта реалізується шляхом формування потреби особистості до самонавчання та саморозвитку; розробки інтегрованих навчальних планів та програм для підготовки кваліфікованих фахівців; створення системи навчальних закладів для забезпечення освіти дорослих відповідно до потреб особистості та ринку праці. Проаналізовано практичні підходи та умови організації безперервної професійної підготовки студентів спеціальності «028 Менеджмент соціокультурної діяльності», що продовжують здобувати вищу освіту у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.
The article emphasizes the expediency of organizing continuing professional training of students in the process of studying the disciplines of the socio-economic cycle. The focus is on the continuing professional training of future managers of socio-cultural activity in the college-university system. It is emphasized that the future manager of socio-cultural activity studying the disciplines of the socio-economic cycle should be able to: make decisions and choose a strategy of activity taking into account scientific and cultural achievements; tolerant attitude towards representatives of different cultures, religions; to ensure respect for fundamental rights and freedoms of the individual, to have the basics of sociological analysis of social processes; to choose strategies of economic behavior for the organization of the professional activity. Adequate level of socio-economic training provides not only the ability of the specialist to effectively solve purely professional tasks, but also helps to form a holistic awareness of the socio-economic component of professional activity, which is a prerequisite for competitiveness and professionalism. The approaches of scientists to the coverage of the essence of continuing professional training and the main tenets of continuing education in the methodological aspect are outlined. It has been found out that continuing education is realized through the formation of a person's need for self-study and self-development; the development of integrated curricula and programs for the training of qualified professionals; creating a system of educational institutions to provide adult education in accordance with the needs of the individual and the labor market. Practical approaches and conditions of organization of continuing professional training of students of the specialty “028 Management of socio-cultural activity”, who continue to get higher education at the Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, are analyzed.
Опис: DOI : https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-19-1-26
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14894
ISSN: 2663-6085
2663-6093
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalaur_managers_2019.pdf149,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.