Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокол, Мар'яна Олегівна-
dc.date.accessioned2020-05-23T16:32:48Z-
dc.date.available2020-05-23T16:32:48Z-
dc.date.issued2019-04-11-
dc.identifier.citationСокол М. О. Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. Ч. 2. С. 206–208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТайпuk_UA
dc.titleКонцептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokol.pdf56,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.