Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Назва: Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці
Автори: Сокол, Мар'яна Олегівна
Бібліографічний опис: Сокол М. О. Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. Ч. 2. С. 206–208.
Дата публікації: 11-кві-2019
Видавництво: Тайп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokol.pdf56,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.