Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Название: Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці
Авторы: Сокол, Мар'яна Олегівна
Библиографическое описание: Сокол М. О. Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. Ч. 2. С. 206–208.
Дата публикации: 11-апр-2019
Издательство: Тайп
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Располагается в коллекциях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sokol.pdf56,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.