Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Title: Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці
Authors: Сокол, М. О.
Bibliographic description (Ukraine): Сокол М. О. Концептуально-трансформаційні зміни поняття “освіта” у педагогічній науці // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. Ч. 2. С. 206–208.
Issue Date: 11-Apr-2019
Publisher: Тайп
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14908
Appears in Collections:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokol.pdf56,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.