Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15040
Назва: Класифікація вправ для навчання аудіювання для учнів старших класів
Інші назви: THE CLASSIFICATION OF EXERCISES FOR TEACHING LISTENING HIGH SCHOOL STUDENTS
Автори: Свірська, Оксана
Бібліографічний опис: Свірська О. Класифікація вправ для навчання аудіювання для учнів старших класів // Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації: матеріали І Всеукраїнської наукової конференції (3 грудня 2018 р. м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2018. С. 49-52
Дата публікації: 3-гру-2018
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: аудіювання
класифікація
підготовчі вправи
навчальна діяльність
listening
classification
preparatory exercises
educational activity
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто одні з найефективніших вправ, які використовуються для учнів старших класів, які сприятимуть прогресивному формуванню аудитивної компетентності учнів. Проаналізовано мовні вправи, які сприяють виробленню умінь сприймати мовні повідомлення в умовах, що наближаються до природного мовного спілкуванню.
The article deals with one of the most effective exercises used for senior students, which will contribute to the progressive formation of audiences' competence of students. The language exercises that promote the development of abilities to perceive linguistic messages in conditions that are approaching natural linguistic communication are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15040
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи гуманітарних наук в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_Svirska.pdf69,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.