Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/150
Назва: Загальні принципи шкільного менеджменту
Інші назви: Общие принципы школьного менеджмента
General principles of school management
Автори: Смолей, В. В.
Бібліографічний опис: Смолей, В. В. Загальні принципи шкільного менеджменту / В. В. Смолей // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 15-21.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: принцип
управлінська діяльність
шкільний менеджмент
Короткий огляд (реферат): В науці та практиці освітнього менеджменту описано та апробовано певні принципи, які зумовлюють і визначають правила управлінської діяльності. На підставі аналізу наукових досліджень розглянуто і систематизовано загальні принципи управління в сучасній освіті. З урахуваннями цього запропоновано і сформульовано принципи, що мають загальний, об’єктивний і природний характер в управлінні школою. Ці принципи визначають зміст управлінської діяльності і є необхідною передумовою ефективного та успішного керівництва навчальним закладом.
В науке и практике образовательного менеджмента описано и апробировано некоторые принципы, которые обуславливают и определяют правила управленческой деятельности. На основании анализа научных исследований рассмотрено и систематизировано общие принципы управления в современной школе. Исходя из этого предложено и сформулировано принципы, которые имеют общий, объективный и естественный характер в управлении школой. Эти принципы определяют сущность управленческой деятельности и являются необходимым условием эффективного и успешного управления образовательным учреждением.
A whole range of principles which stipulate and define the rules of management activity have been described and verified in scientific and practical works on educational management. General principles of management in modern education have been studied and classified on the basis of scientific research. The principles proposed are considered to be general and objective in school management. They define the content of school management activity and are necessary for its successful functioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/150
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smolej.pdf140,13 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.