Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15247
Title: Особливості процесу створення ситуації успіху на уроках фізичної культури
Other Titles: Simulation of a situation of success by a teacher at sport lessons
Authors: Вовчанська, Василина
Bibliographic description (Ukraine): Вовчанська В. Особливості процесу створення ситуації успіху на уроках фізичної культури // Актуальні проблеми розвитку спорту для всіх: досвід, досягнення, тенденції : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2019 р., Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. C. 58-62
Issue Date: 24-Oct-2019
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: вчитель
навчально-виховний процес
ситуація успіху
учень
успіх
урок фізичної культури
teacher
teaching and educational process
situation of success pupil
success
sport lesson
Abstract: У статі розкрито роль ситуації успіху в навчальній діяльності школярів як проблеми до якої все частіше звертається сучасна педагогічна наука. Провівши огляд та аналіз літератури з теми «Створення ситуації успіху на уроках» можна стверджувати, що обрана тема є актуальною для освіти. Потрібно лише допомогти дитині в період формування її особистості і ні в якому разі не позбавляти школяра чекання завтрашньої радості та віри у свої можливості.
The article describes the role of a situation of success in educational activity of pupils as a problem which the modern pedagogical science more often has been discussing. Having carried out the review and the analysis of appropriate scientific literature it is possible to claim that the selected subject is urgent for the education. It is only necessary to help the child during formation of her personality and not to prevent a pupil from waiting for tomorrow's joy and a faith in his opportunities.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15247
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку спорту для всіх: досвід, досягнення, тенденції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15_Vovchanska.pdf100,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.