Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15437
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSierlecka, Anastazja-
dc.date.accessioned2020-06-15T14:27:43Z-
dc.date.available2020-06-15T14:27:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSierlecka A. MARKA JAKO ZNACZNIK PROCESU KONSUMERYZACJI SPOŁECZEŃSTWA // Studia Methodologica. Тернопіль ; Кєльце : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 49. С. 87-94uk_UA
dc.identifier.issn2307-1222-
dc.identifier.otherDOI : 10.25128/2304-1222.19.48-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15437-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2304-1222.19.49.07uk_UA
dc.description.abstractThe basic characteristics of consumption society such as: objectification, standardization and commercialization were discussed in the article. Particular attention was given to the brand as an important element of consumerization of the society. The article reviews vir-tual, semiotic, quantitative, commercial, mediation and media functions of the brand which role was increased due to the excessive consumption in the modern world.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні характеристики консумпційного суспільства, такі як: реїфікація, стандартизація та комерціалізація. Особлива увага приділялася марки як важливому елементу консумеризації суспільства. Обговорювалося зрос-тання ролі марки внаслідок надмірного споживання в сучасному світі, у тому числі її віртуальних, семіотичних, кількісних, комерційних, медіаційних і медійних фун-кцій. Ключові слова: , консумеризація суспільства, марка.uk_UA
dc.description.abstractW pracy omówione zostały podstawowe cechy społeczeństwa konsumpcyjnego, takie jak: uprzedmiotowienie, standaryzacja oraz komercjalizacja. Szczególną uwagę poświęcono marce jako istotnemu elementowi konsumeryzacji społeczeństwa. Omówiono wzrost roli marki w rezultacie nadmiernej konsumpcji we współczesnym świecie z uwzględnieniem wirtualnej, semiotycznej, ilościowej, komercyjnej, media-cyjnej oraz medialnej funkcji marki.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectconsumption socjetyuk_UA
dc.subjectconsumerization of the socjetyuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectконсумпційне суспільствоuk_UA
dc.subjectконсумпційне суспільствоuk_UA
dc.subjectконсумеризація суспільстваuk_UA
dc.subjectмаркаuk_UA
dc.subjectspołeczeństwo konsumpcyjneuk_UA
dc.subjectkonsumeryzacja społeczeństwauk_UA
dc.subjectmarkauk_UA
dc.titleMARKA JAKO ZNACZNIK PROCESU KONSUMERYZACJI SPOŁECZEŃSTWAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 49

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SIERLECKA.pdf113,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.