Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/155
Название: Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу
Другие названия: Педагогические условия формирования готовности будущего учителя к педагогическому самоанализу
Pedagogical conditions of forming future teachers’ readiness to pedagogic self-analysis
Авторы: Городиська, О. М.
Библиографическое описание: Городиська, О. М. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 43-48.
Дата публикации: окт-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: педагогічні умови
педагогічний самоаналіз
рефлексія
майбутній учитель
професійна підготовка
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу: розвиток у студентів позитивного ставлення до аналітичної діяльності на рівні рефлексії; формування системи дидактико-технологічних і самоаналітичних знань і вмінь; педагогічний супровід самоаналітичної діяльності на рівні всіх компонентів навчально-виховного процесу; організація науково обґрунтованого моніторингу результатів навчального процесу у контексті особистісних досягнень.
Обоснованы педагогические условия формирования готовности будущего учителя к педагогическому самоанализу: развитие у студентов положительного отношения к аналитической деятельности на уровне рефлексии; формирование системы дидактико-технологических и самоаналитических знаний и умений; педагогическое сопровождение самоаналитической деятельности на уровне всех компонентов учебно-воспитательного процесса; организация научно обоснованного мониторинга результатов учебного процесса в контексте личностных достижений.
Pedagogic conditions of forming future teachers’ readiness to pedagogic self-analysis have been grounded in the article, namely: development students’ positive attitude to analytical activity on the level of reflection; forming the system of didactic, technological and self-analytical knowledge and skills; pedagogic accompaniment of self-analytical activity on the level of all the components of learning process; organizing scientifically grounded monitoring of results in the context of personal achievements.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/155
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Goroduska.pdf114,32 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.