Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15691
Назва: Зміст, форми і методи науково- методичного супроводу розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу
Автори: Вишневська, Г. П.
Бібліографічний опис: Вишневська Г. П. Зміст, форми і методи науково- методичного супроводу розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу // Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародного форуму управлінської діяльності (18-19 травня 2019 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Крок, 2019. С. 301–310.
Дата публікації: 18-тра-2019
Видавництво: Крок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15691
ISSN: 978-617-692-527-9
Розташовується у зібраннях:Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnevska.pdf96,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.