Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15919
Назва: Інтеграція ґендерних знань до змісту психологічних дисциплін підготовки вчителів початкової школи
Автори: Кізь, Ольга Богданівна
Бібліографічний опис: Кізь О. Б. Інтеграція ґендерних знань до змісту психологічних дисциплін підготовки вчителів початкової школи // Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 22 травня 2020 р. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 142-145
Дата публікації: 22-тра-2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15919
Розташовується у зібраннях:Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53_Kiz.pdf131,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.