Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15963
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєгунова, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-10-06T16:28:23Z-
dc.date.available2020-10-06T16:28:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєгунова Ю. В. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної дільності в Південній Україні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 31–37.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15963-
dc.description.abstractРозглянуто проблему проблема підготовки майбутніх учителів історії в умовах полікультурного середовища Південної України. Подано авторську модель цього процесу й охарактеризовано кожний її блок. Показано, що особливістю зазначеного регіону в етнографічному аспекті є його багатонаціональність. Відзначено, що майбутній учитель історії в навчальних закладах на Півдні України має бути готовим до роботи в етнічно, культурно та релігійно розмаїтому соціумі. Це вимагає визначення педагогічних умов, здатних реалізувати можливості етнокультурного досвіду в процесі підготовки майбутніх учителів історії. Відповідно до мети дослідження подано наукове обґрунтування кожної педагогічної умови. Доведено, що облік взаємодії зазначених умов забезпечує результативну етнокультурну діяльність майбутніх учителів історії в Південній України.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрена проблема подготовки будущих учителей истории в условиях поликультурной среды Южной Украины. Представлена авторская модель этого процесса и дана характеристика каждого ее блока. Отмечено, что особенностью указанного региона в этнографическом плане является его многонациональность. Указано, что будущий учитель истории в учебных заведениях Южной Украины должен быть готов к работе в этнически, культурно и религиозно разнообразном социуме. Это требует определения педагогических условий, способных реализовать возможности этнокультурного опыта в процессе подготовки будущих учителей истории. В целях исследования приводится научное обоснование каждого педагогического условия. Доказано, что учет взаимодействия указанных условий обеспечивает результативную этнокультурную деятельность учителей истории в Южной Украине.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of History teachers’ training in terms of multicultural environment of Southern Ukraine. The author develops a model of the given process and characterizes its structural units. It has been shown, that in ethnographic context multinationality is a peculiarity of this region. The researcher grounds, that a future History teacher in Southern Ukraine has to be ready to work in such a multi-ethnic, multicultural and multi-faith society. It required definition of the pedagogical conditions for to realization of possibilities of ethnocultural experience in the process of future History teachers’ training. According to the purpose of research, the article provides scientific grounds for each pedagogical condition. The author proves, that consideration of interaction of the specified conditions provides productive ethnocultural activity of future History teachers in Southern Ukraine.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів історіїuk_UA
dc.subjectетнокультурна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectподготовка будущих учителей историиuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjecta modeluk_UA
dc.subjectfuture history teachers’ traininguk_UA
dc.subjectethnocultural activityuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.titleЕкспериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної дільності в Південній Україніuk_UA
dc.title.alternativeЕкспериментальная модель подготовки будущих учителей истории к этнокультурной деятельности в Южной Украинеuk_UA
dc.title.alternativeEXPERIMENTAL MODEL OF FUTURE HISTORY TEACHERS’ TRAINING FOR ETHNOCULTURAL ACTIVITY IN SOUTHERN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Begunov.pdf306,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.