Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15963
Title: Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної дільності в Південній Україні
Other Titles: Експериментальная модель подготовки будущих учителей истории к этнокультурной деятельности в Южной Украине
EXPERIMENTAL MODEL OF FUTURE HISTORY TEACHERS’ TRAINING FOR ETHNOCULTURAL ACTIVITY IN SOUTHERN UKRAINE
Authors: Бєгунова, Ю. В.
Bibliographic description (Ukraine): Бєгунова Ю. В. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної дільності в Південній Україні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 31–37.
Issue Date: 2014
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: модель
підготовка майбутніх учителів історії
етнокультурна діяльність
педагогічні умови
модель
подготовка будущих учителей истории
педагогические условия
a model
future history teachers’ training
ethnocultural activity
pedagogical conditions
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглянуто проблему проблема підготовки майбутніх учителів історії в умовах полікультурного середовища Південної України. Подано авторську модель цього процесу й охарактеризовано кожний її блок. Показано, що особливістю зазначеного регіону в етнографічному аспекті є його багатонаціональність. Відзначено, що майбутній учитель історії в навчальних закладах на Півдні України має бути готовим до роботи в етнічно, культурно та релігійно розмаїтому соціумі. Це вимагає визначення педагогічних умов, здатних реалізувати можливості етнокультурного досвіду в процесі підготовки майбутніх учителів історії. Відповідно до мети дослідження подано наукове обґрунтування кожної педагогічної умови. Доведено, що облік взаємодії зазначених умов забезпечує результативну етнокультурну діяльність майбутніх учителів історії в Південній України.
Рассмотрена проблема подготовки будущих учителей истории в условиях поликультурной среды Южной Украины. Представлена авторская модель этого процесса и дана характеристика каждого ее блока. Отмечено, что особенностью указанного региона в этнографическом плане является его многонациональность. Указано, что будущий учитель истории в учебных заведениях Южной Украины должен быть готов к работе в этнически, культурно и религиозно разнообразном социуме. Это требует определения педагогических условий, способных реализовать возможности этнокультурного опыта в процессе подготовки будущих учителей истории. В целях исследования приводится научное обоснование каждого педагогического условия. Доказано, что учет взаимодействия указанных условий обеспечивает результативную этнокультурную деятельность учителей истории в Южной Украине.
The article is devoted to the problem of History teachers’ training in terms of multicultural environment of Southern Ukraine. The author develops a model of the given process and characterizes its structural units. It has been shown, that in ethnographic context multinationality is a peculiarity of this region. The researcher grounds, that a future History teacher in Southern Ukraine has to be ready to work in such a multi-ethnic, multicultural and multi-faith society. It required definition of the pedagogical conditions for to realization of possibilities of ethnocultural experience in the process of future History teachers’ training. According to the purpose of research, the article provides scientific grounds for each pedagogical condition. The author proves, that consideration of interaction of the specified conditions provides productive ethnocultural activity of future History teachers in Southern Ukraine.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15963
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Begunov.pdf306,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.