Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15964
Title: Сучасні підходи до формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи
Other Titles: Современные подходы к формированию профессионально- коммуникативной компетентности будущих специалистов социальной работы
ANALYSIS OF MODERN APPROACHES TO FORMATION OF PROFESSIONAL AND COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS IN SOCIAL WORK
Authors: Баранюк, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Баранюк В. В. Сучасні підходи до формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 37–42.
Issue Date: 2014
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: компетентність
комунікативна компетентність
професійно-комунікативна компетентність фахівця соціальної роботи
формування
фахівець соціальної роботи
компетентность
коммуникативная компетентность
профессионально- коммуникативная компетентность специалиста социальной работы
формирования
специалист социальной работы
competence
communicative competence
professional and communicative competence of a specialist in social work
formation
specialist in social work
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано основні підходи вчених до формування професійно-комунікативної компетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної роботи. Визначено й охарактеризовано основні індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які впливають на становлення зазначеної компетентності: досвід спілкування, засвоєння соціальних ролей, формування соціально-ціннісних установок, мотивація особистості фахівця до професійно-комунікативної діяльності, професійне покликання, професійна самосвідомість. Проаналізовано особливості поєднання у навчальному процесі компетентнісного підходу з особистісно-діяльнісним як чинників ефективності формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього фахівця соціальної роботи.
Проанализированы основне подходы ученых к формированию профессионально-коммуникативной компетентности в профессиональной подготовке будущих специалистов социальной работы. Определены и охарактеризованы основные индивидуально-психологические и социально-психологические факторы, которые влияют на формирование указанной компетентности: опыт общения, усвоение социальных ролей, формирование социально-ценностных установок, мотивация личности специалиста к профессионально-коммуникативной деятельности, профессиональное призвание и профессиональное самосознание. Проанализированы особенности сочетания в учебном процессе компетентностного подхода с личностно-деятельностным как факторов эффективности формирования профессионально-коммуникативной компетентности будущего специалиста социальной работы.
The main approaches of scientists to the formation of professional communicative competence in training of future specialists in social work are analyzed in the article. Basic individual psychological and social factors such as communication experience, learning of social roles, development of social value systems, motivation of an individual for professional communication activity, professional vocation and professional identity, which influence the formation of communicative competence are defined and characterized. The features of combination of competence and personal activity approaches in study process, as important factors in effective formation of professional and communicative competence of a future specialist in social work have been analyzed in this research.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15964
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baranuk.pdf194,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.