Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15967
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНемлій, Л. С.-
dc.date.accessioned2020-10-07T06:35:00Z-
dc.date.available2020-10-07T06:35:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНемлій Л. С. Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів- інструкторів управління повітряним рухом // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 55–62.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15967-
dc.description.abstractВисвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). Показано, що на етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР уведено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР», відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Встановлено що, результати після експериментального зрізу стосовно рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про ефективність вказаної технології.uk_UA
dc.description.abstractПроанализированы результаты экспериментальной проверки формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов управления воздушным движением (УВД). Указано, что на этапе формирующего эксперимента в учебные процесс профессиональной подготовки будущих диспетчеров-инструкторов УВД был введен спецкурс «Основы педагогической деятельности диспетчера-инструктора УВД», согласно плану спецкурса организация учебного процесса осуществлялась через интерактивною технологию. Установлено, что результаты формирующего эксперимента свидетельствуют об эффективности применяемой интерактивной технологии, так как уровень педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД экспериментальной группы значительно вырос.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the experimental research of pedagogical competence formation of future air traffic control officers-trainers (ATCO-trainers). At the stage of forming experiment a course «Fundamentals of ATCOtrainer’s educational activities» was developed and introduced into the process of professional training of future ATCO-trainers. According to the plan of this course, the organization of educational process was carried out based on the integrative technology. The results of the forming experiment demonstrate the effectiveness of the implemented technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectдиспетчер-інструктор УПРuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectпедагогическая компетентностьuk_UA
dc.subjectдиспетчер-инструктор УВДuk_UA
dc.subjectпедагогический экспериментuk_UA
dc.subjectpedagogical competenceuk_UA
dc.subjectATCO-trainersuk_UA
dc.subjectpedagogical experimentuk_UA
dc.titleЕкспериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів- інструкторів управління повітряним рухомuk_UA
dc.title.alternativeЭксперементальна проверка технологии формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров- инструкторов управления воздушным движениемuk_UA
dc.title.alternativeTHE EXPERIMENTAL RESEARCH OF THE TECHONOLOGY OF FUTURE ATCO-TRAINERS’ PEDAGOGY COMPETENCE FORMATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nemliu.pdf219,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.