Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15967
Назва: Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів- інструкторів управління повітряним рухом
Інші назви: Эксперементальна проверка технологии формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров- инструкторов управления воздушным движением
THE EXPERIMENTAL RESEARCH OF THE TECHONOLOGY OF FUTURE ATCO-TRAINERS’ PEDAGOGY COMPETENCE FORMATION
Автори: Немлій, Л. С.
Бібліографічний опис: Немлій Л. С. Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів- інструкторів управління повітряним рухом // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 55–62.
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: педагогічна компетентність
диспетчер-інструктор УПР
педагогічний експеримент
педагогическая компетентность
диспетчер-инструктор УВД
педагогический эксперимент
pedagogical competence
ATCO-trainers
pedagogical experiment
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Висвітлено результати експериментальної перевірки технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом (УПР). Показано, що на етапі формувального експерименту до навчального процесу фахової підготовки майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР уведено спецкурс «Основи педагогічної діяльності диспетчера-інструктора УПР», відповідно до плану спецкурсу організація навчального процесу здійснювалася за інтерактивною технологією. Встановлено що, результати після експериментального зрізу стосовно рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР свідчать про ефективність вказаної технології.
Проанализированы результаты экспериментальной проверки формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов управления воздушным движением (УВД). Указано, что на этапе формирующего эксперимента в учебные процесс профессиональной подготовки будущих диспетчеров-инструкторов УВД был введен спецкурс «Основы педагогической деятельности диспетчера-инструктора УВД», согласно плану спецкурса организация учебного процесса осуществлялась через интерактивною технологию. Установлено, что результаты формирующего эксперимента свидетельствуют об эффективности применяемой интерактивной технологии, так как уровень педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД экспериментальной группы значительно вырос.
The article analyzes the experimental research of pedagogical competence formation of future air traffic control officers-trainers (ATCO-trainers). At the stage of forming experiment a course «Fundamentals of ATCOtrainer’s educational activities» was developed and introduced into the process of professional training of future ATCO-trainers. According to the plan of this course, the organization of educational process was carried out based on the integrative technology. The results of the forming experiment demonstrate the effectiveness of the implemented technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15967
ISSN: 2311-6382
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nemliu.pdf219,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.