Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15977
Title: Особливості методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи
Other Titles: Особенности методики подготовки будущих учителей физической культуры к физическому воспитанию учеников старшей школы
FEATURES OF METHODS OF FUTURE PHYSICAL CULTURE TEACHERS’ TRAINING FOR PHYSICAL EDUCATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS
Authors: Джуринський, П. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Джуринський П. Б. Особливості методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. № 4. C. 89–94.
Issue Date: 2014
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: методичні підходи
освітньо-професійні програми
майбутні учителі фізичної культури
фізичне виховання учнів старшої школи
навчальні дисципліни
форми навчання
педагогічні умови
етапи підготовки
методи
методические подходы
образовательно-профессиональные программы
будущие учителя физической культуры
физическое воспитание учеников старшей школы
учебные дисциплины
формы обучения
педагогические условия
методы
этапы подготовки
methodical approaches
educational and professional programs
future teachers of Physical Education
physical education of high school students
subjects
pedagogical conditions
forms of study
methods
training stages
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Представлено методичні підходи і рекомендовано впровадження у навчальний процес вищих навчальних закладів (ВНЗ) методику з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи. Розкрито роль в цьому процесі апробованої профілюючої навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання у старшій школі». Встановлено, що підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до фізичного виховання старшокласників є системою організаційних і педагогічних заходів, які забезпечують формування у майбутнього педагога професійних знань, умінь, навичок. Визначено завдання, критерії, засоби, форми, педагогічні умови та етапи підготовки студентів до проведення фізичного виховання зі старшими учнями. Показано, що ефективність методичних підходів у підготовці майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання старшокласників підтверджена результатами апробації.
Представлены методические подходы и рекомендована к внедрению в учебный процесс вуза методика подготовки будущих учителей физической культуры к физическому воспитанию учеников старшей школы. Раскрыта роль в этом процессе апробированной профилирующей учебной дисциплины «Теория и методика физического воспитания в старшей школе». Установлено, что подготовка будущего учителя физической культуры к физическому воспитанию учеников старшей школы является системой организационных и педагогических мероприятий, которые обеспечивают формирование у будущего педагога профессиональных знаний, умений и навыков. Определены задания, критерии, средства, формы, педагогические условия и этапы подготовки студентов к физическому воспитанию старших школьников. Указано, что эффективность методических подходов в подготовке будущих учителей физической культуры к физическому воспитанию учеников старшей школы подтверждена результатами апробации.
The paper presents the methodical approaches and recommendations on implementation of methods of future Physical Culture teachers to physical education of high school students into study process at a higher educational institution. The role of the approbated study discipline “Theory and methods of physical education at high school” has been determined in this research. It has also been defined, that future Physical Culture teacher’s training for physical education of high school students is a system of organizational and educational measures, ensuring the formation of future teacher’s professional knowledge and skills. The article presents the defined tasks, criteria, tools, forms, pedagogical conditions and stages of students’ training for teaching classes of Physical Education to high school students. Approbation of methodical approaches to future Physical Culture teachers’ training for physical education of high school students demonstrated their efficacy.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15977
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Djurunskuu.pdf195,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.