Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБурська, Олена-
dc.date.accessioned2020-10-12T14:09:10Z-
dc.date.available2020-10-12T14:09:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБурська О. Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 19–32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність почуття виконавської цілісності музики як здатності осягнення її пластичних інтонаційних форм в часопросторі художньої реальності. Хронотопи музики розглядаються як форми входження слухової свідомості в поле художньо-звукового цілого музичної тканини. Запропонована методика фортепіанної підготовки студентів, яка зорієнтована на розвиток почуття форми музичного твору як художнього цілого і ґрунтується на ідеї глибинного взаємозв’язку, єдності художнього смислу, інтонаційної форми музики та відповідної їй піаністичної пластики.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрывается сущность чувства исполнительской целостности музыки как способности к постижению её пластических интонационных форм во времени-пространстве художественной реальности. Рассматриваются хронотопы музыки как формы проникновения слухового сознания в поле художественно-звуковой целостности музыкального произведения. Предложена методика фортепианной подготовки студентов в контексте развития чувства формы музыкального произведения как художественного целого, которая опирается на идею глубинного синтеза интонационных форм, художественного смысла, пианистической пластики.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of feeling of performing integrity of music is revealed in this article. Hronos-topos of music is considered as the forms of entering of audial consciousness into the field of the artistic whole of the musical texture. The Methods for the piano training of students, which is proposed in this article, is oriented on development of the feeling of a form of music, as an artistic whole. The Methods is based on the idea of deep interconnection, unity of artistic sense, intonation form of music and the pianistic plastic which corresponds to it.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectвиконавська форма музикиuk_UA
dc.subjectінтонаційна форма музикиuk_UA
dc.subjectмузичний смислuk_UA
dc.subjectмузичні хронотопиuk_UA
dc.subjectметодика фортепіанної підготовки студентівuk_UA
dc.subjectисполнительская форма музыкиuk_UA
dc.subjectинтонационная форма музыкиuk_UA
dc.subjectмузыкальный смыслuk_UA
dc.subjectмузыкальные хронотопыuk_UA
dc.subjectметодика фортепианной подготовки студентовuk_UA
dc.subjectperforming form of musicuk_UA
dc.subjectprosodic form of musicuk_UA
dc.subjectmusical senseuk_UA
dc.subjectmusical hronos-toposuk_UA
dc.subjectmethods for the piano training of studentsuk_UA
dc.titleВиконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки)uk_UA
dc.title.alternativeИсполнительское чувство формы в контексте художественного целого музыкального произведения (феноменологические основы методики исполнительской подготовки)uk_UA
dc.title.alternativePERFORMING FEELING OF A FORM IN THE CONTEXT OF ARTISTIC WHOLE OF MUSIC (PHENOMENOLOGICAL FOUNDATIONS OF METHODS OF PERFORMING TRAINING)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Burska.pdf278,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.