Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989
Назва: Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки)
Інші назви: Исполнительское чувство формы в контексте художественного целого музыкального произведения (феноменологические основы методики исполнительской подготовки)
PERFORMING FEELING OF A FORM IN THE CONTEXT OF ARTISTIC WHOLE OF MUSIC (PHENOMENOLOGICAL FOUNDATIONS OF METHODS OF PERFORMING TRAINING)
Автори: Бурська, Олена
Бібліографічний опис: Бурська О. Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 19–32.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: виконавська форма музики
інтонаційна форма музики
музичний смисл
музичні хронотопи
методика фортепіанної підготовки студентів
исполнительская форма музыки
интонационная форма музыки
музыкальный смысл
музыкальные хронотопы
методика фортепианной подготовки студентов
performing form of music
prosodic form of music
musical sense
musical hronos-topos
methods for the piano training of students
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність почуття виконавської цілісності музики як здатності осягнення її пластичних інтонаційних форм в часопросторі художньої реальності. Хронотопи музики розглядаються як форми входження слухової свідомості в поле художньо-звукового цілого музичної тканини. Запропонована методика фортепіанної підготовки студентів, яка зорієнтована на розвиток почуття форми музичного твору як художнього цілого і ґрунтується на ідеї глибинного взаємозв’язку, єдності художнього смислу, інтонаційної форми музики та відповідної їй піаністичної пластики.
В статье раскрывается сущность чувства исполнительской целостности музыки как способности к постижению её пластических интонационных форм во времени-пространстве художественной реальности. Рассматриваются хронотопы музыки как формы проникновения слухового сознания в поле художественно-звуковой целостности музыкального произведения. Предложена методика фортепианной подготовки студентов в контексте развития чувства формы музыкального произведения как художественного целого, которая опирается на идею глубинного синтеза интонационных форм, художественного смысла, пианистической пластики.
The essence of feeling of performing integrity of music is revealed in this article. Hronos-topos of music is considered as the forms of entering of audial consciousness into the field of the artistic whole of the musical texture. The Methods for the piano training of students, which is proposed in this article, is oriented on development of the feeling of a form of music, as an artistic whole. The Methods is based on the idea of deep interconnection, unity of artistic sense, intonation form of music and the pianistic plastic which corresponds to it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burska.pdf278,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.