Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15990
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРеброва, Олена-
dc.date.accessioned2020-10-13T06:02:41Z-
dc.date.available2020-10-13T06:02:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРеброва О. Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 33–44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15990-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується актуальність застосування поліпарадигмальної методології в дослідженні складних явищ духовного характеру в педагогіці, зокрема, в мистецькій освіті. Одним із таких явищ є художньо-ментальний досвід. Розкривається його зміст у підготовці вчителів музики та хореографії, педагогічний смисл наукового поняття «формування художньо-ментального досвіду». Розкрито суть поліпарадигмальної методології. Показано, за якими парадигмами досліджуються та формуються компоненти художньо- ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обосновывается актуальность применения полипарадигмальной методологи в исследовании сложных феноменов духовного характера в педагогике, в частности, в художественном образовании. Одним из таких феноменам является художественно-ментальный опыт. Раскрывается его содержание в подготовке учителей музыки и хореографии, педагогический смысл научного понятия «формирование художественно-ментального опыта». Показано, по каким парадигмам исследуются и формируются компоненты художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии.uk_UA
dc.description.abstractIn article there is grounded actualization of use multi-paradigm methodology for complex spiritual events research in pedagogic, such as education. Artistic-mental experience belong these events. Reveals its content, essence, and science concept meaning «artistic-mental experience formation». Shown what paradigm used for research and formation of component artistic-mental experience further music and choreograph teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectментальний досвідuk_UA
dc.subjectхудожня ментальністьuk_UA
dc.subjectхудожньо- ментальний досвідuk_UA
dc.subjectполіпарадигмальна методологіяuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.subjectментальный опытuk_UA
dc.subjectхудожественная ментальностьuk_UA
dc.subjectхудожественно-ментальный опытuk_UA
dc.subjectполипарадигмальная методологияuk_UA
dc.subjectсинергетический подходuk_UA
dc.subjectmental experienceuk_UA
dc.subjectartistic mentalityuk_UA
dc.subjectartistic-mental experienceuk_UA
dc.subjectmulti-paradigm methodologyuk_UA
dc.subjectsynergetic methoduk_UA
dc.titleФормування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методологіїuk_UA
dc.title.alternativeФормирование художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии в контексте полипарадигмальной методологииuk_UA
dc.title.alternativeARTISTIC-MENTAL EXPERIENCE FORMATION OF FURTHER MUSIC AND CHOREOGRAPHY TEACHERS IN MULTI-PARADIGM METHODOLOGYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rebrova.pdf245,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.