Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15990
Назва: Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології
Інші назви: Формирование художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии в контексте полипарадигмальной методологии
ARTISTIC-MENTAL EXPERIENCE FORMATION OF FURTHER MUSIC AND CHOREOGRAPHY TEACHERS IN MULTI-PARADIGM METHODOLOGY
Автори: Реброва, Олена
Бібліографічний опис: Реброва О. Формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії в контексті поліпарадигмальної методології // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 33–44.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: ментальний досвід
художня ментальність
художньо- ментальний досвід
поліпарадигмальна методологія
синергетичний підхід
ментальный опыт
художественная ментальность
художественно-ментальный опыт
полипарадигмальная методология
синергетический подход
mental experience
artistic mentality
artistic-mental experience
multi-paradigm methodology
synergetic method
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується актуальність застосування поліпарадигмальної методології в дослідженні складних явищ духовного характеру в педагогіці, зокрема, в мистецькій освіті. Одним із таких явищ є художньо-ментальний досвід. Розкривається його зміст у підготовці вчителів музики та хореографії, педагогічний смисл наукового поняття «формування художньо-ментального досвіду». Розкрито суть поліпарадигмальної методології. Показано, за якими парадигмами досліджуються та формуються компоненти художньо- ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії.
В статье обосновывается актуальность применения полипарадигмальной методологи в исследовании сложных феноменов духовного характера в педагогике, в частности, в художественном образовании. Одним из таких феноменам является художественно-ментальный опыт. Раскрывается его содержание в подготовке учителей музыки и хореографии, педагогический смысл научного понятия «формирование художественно-ментального опыта». Показано, по каким парадигмам исследуются и формируются компоненты художественно-ментального опыта будущих учителей музыки и хореографии.
In article there is grounded actualization of use multi-paradigm methodology for complex spiritual events research in pedagogic, such as education. Artistic-mental experience belong these events. Reveals its content, essence, and science concept meaning «artistic-mental experience formation». Shown what paradigm used for research and formation of component artistic-mental experience further music and choreograph teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15990
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova.pdf245,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.