Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16018
Назва: Етно-дизайн у формуванні інформаційно-графічної культури майбутнього дизайнера
Інші назви: Этно-дизайн в формировании информационно-графической культуры будущего дизайнера
ETHNO-DESIGN IN FORMING OF INFORMATIVELY GRAPHIC CULTURE OF FUTURE DESIGNER
Автори: Цідило, Ірина Ігорівна
Бібліографічний опис: Цідило І. Етно-дизайн у формуванні інформаційно-графічної культури майбутнього дизайнера // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 85–98.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: етно-дизайн
образотворча діяльність
інформаційно-графічна підготовка
інтеграція загально-художніх та інформаційно-технологічних знань
этно-дизайн
художественная деятельность
информационно-графическая подготовка
интеграция общих художественных и информационно-технологических знаний
ethnic design
visual activities
information and graphics training
integration of general art and information technology expertise
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання оновлювання національної ідентичності дизайну з опорою на чинник художності в інформаційно-графічній підготовці дизайнера. Показано, що ментальну своєрідність можна трансформувати засобами художньої виразності на основі обґрунтованого співвідношення традиційної національної образотворчої культури та комп’ютерної художньо-творчої діяльності й інтегрованої методики їх використання. Виявлено традиційно існуючі підходи до застосування загально-художніх знань у вивченні інформаційних технологій майбутніми дизайнерами. Використання основ образотворчої грамоти в професійній інформаційно-графічній підготовці розглянуто як розв’язання протиріччя між можливим та реальним рівнем інтеграції загально-художніх і професійних дисциплін.
Рассмотрен вопрос об обновлении национальной идентичности дизайна с опорой на фактор художественности в информационно-графической подготовке дизайнера. Показано, что ментальную самобытность можно трансформировать средствами художественного выражения на основе разумного соотношения традиционной национальной культуры и компьютерной художественно-творческой деятельности и интегрированной методики их использования. Обнаружено традиционно существующие подходы к применению общих художественных знаний при изучении информационных технологий будущими дизайнерами. Использование основ художественной грамоты в профессиональной информационно-графической подготовке рассмотрено как разрешение противоречия между возможным и реальным уровнем интеграции общих художественных и профессиональных дисциплин.
The problem of updating national identity of design based on the artistic factor in the information and graphic training of a designer has been studied. It has been shown that mental peculiarity can be transformed by means of artistic expression based on reasonable ratio between the traditional national visual art culture, computer art as well as creativity and integrated methods of their use. We have revealed the traditionally existing approaches to the use of general art knowledge in the study of information technology by future designers. Using the basics of graphic literacy in professional graphic information training is considered to be a solution of the contradiction between the possible and the real levels of integration of general artistic and professional disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16018
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsidylo.pdf235,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.