Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16057
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРагозіна, Вікторія-
dc.date.accessioned2020-10-26T07:19:49Z-
dc.date.available2020-10-26T07:19:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРагозіна В. Генеза ідеї раннього естетичного розвитку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 173–183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16057-
dc.description.abstractУ статті представлено становлення ідеї естетичного розвитку дитини раннього віку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ ст. Розглядаються положення античних мислителів, філософів і богословів Середньовічччя, педагогів і просвітителів Відродження і Нового часу щодо навчання і розвитку дитини 1–3 років естетичними засобами. Проаналізовано трансформацію ідей під впливом поглядів представників різних філософсько-педагогічних течій, які дослідили різні аспекти проблеми: періоди розвитку дитини, важливість розвитку в ранньому дитинстві, природовідповідність навчання, ефективність естетичних засобів впливу на дитину в ранній період життя.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлено становление идеи эстетического развития ребенка раннего возраста в философско-педагогической мысли от античности до ХІХ века. Рассматриваются положения античных мыслителей, философов и богословов Средневековья, педагогов и просветителей Возрождения и Нового времени относительно обучения и развития ребенка 1–3 лет эстетическими средствами. Проанализировано трансформацию идей под воздействием взглядов представителей разных философско-педагогических течений, которые исследовали различные аспекты проблемы: периоды развития ребенка, важность развития в раннем детстве, природосоотвествие обучения, эффективность эстетических средств влияния на ребенка в ранний период жизни.uk_UA
dc.description.abstractIn the article, becoming of idea of aesthetic development of child of early age opens up in philosophical-pedagogical science from the period of antiquity to the twentieth centuries. Positions of ancient thinkers, philosophers and theologians of dark ages are examined, Renaissance and New time about teaching and development of child of 1-3th by aesthetically beautiful facilities in relation to their conceptual approaches. An idea was transformed under act of looks of scientists – representatives of different philosophical-pedagogical flows which probed its different aspects are periods of development of child, importance of development in babyhood, аccordance nature of childteaching, efficiency of aesthetically beautiful facilities of influence on a child in an early period of life.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectранній естетичний розвитокuk_UA
dc.subjectретроспективний аналіз становлення ідеї раннього естетичного розвиткуuk_UA
dc.subjectфілософсько-педагогічна думкаuk_UA
dc.subjectісторичний періодuk_UA
dc.subjectраннее эстетичное развитиеuk_UA
dc.subjectретроспективный анализ становления идеи раннего эстетического развитияuk_UA
dc.subjectфилософско-педагогическая мысльuk_UA
dc.subjectисторический периодuk_UA
dc.subjectаesthetic development of child of 1-3thuk_UA
dc.subjectretrospective analysis of becoming of idea aesthetic development of child in babyhooduk_UA
dc.subjectphilosophical-pedagogical ideauk_UA
dc.subjecthistorical periodsuk_UA
dc.titleГенеза ідеї раннього естетичного розвитку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ століттяuk_UA
dc.title.alternativeГенезис идеи раннего эстетического развития в философско-педагогической мысли от античности до ХІХ столетияuk_UA
dc.title.alternativeGENESIS OF IDEA OF EARLY AESTHETIC DEVELOPMENT IN A PHILOSOPHICAL-PEDAGOGICAL SCIENCE FROM ANTIQUITY TO THE ХІХ CENTURIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ragozina.pdf246,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.