Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16057
Назва: Генеза ідеї раннього естетичного розвитку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ століття
Інші назви: Генезис идеи раннего эстетического развития в философско-педагогической мысли от античности до ХІХ столетия
GENESIS OF IDEA OF EARLY AESTHETIC DEVELOPMENT IN A PHILOSOPHICAL-PEDAGOGICAL SCIENCE FROM ANTIQUITY TO THE ХІХ CENTURIES
Автори: Рагозіна, Вікторія
Бібліографічний опис: Рагозіна В. Генеза ідеї раннього естетичного розвитку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 173–183.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: ранній естетичний розвиток
ретроспективний аналіз становлення ідеї раннього естетичного розвитку
філософсько-педагогічна думка
історичний період
раннее эстетичное развитие
ретроспективный анализ становления идеи раннего эстетического развития
философско-педагогическая мысль
исторический период
аesthetic development of child of 1-3th
retrospective analysis of becoming of idea aesthetic development of child in babyhood
philosophical-pedagogical idea
historical periods
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено становлення ідеї естетичного розвитку дитини раннього віку у філософсько-педагогічній думці від античності до ХІХ ст. Розглядаються положення античних мислителів, філософів і богословів Середньовічччя, педагогів і просвітителів Відродження і Нового часу щодо навчання і розвитку дитини 1–3 років естетичними засобами. Проаналізовано трансформацію ідей під впливом поглядів представників різних філософсько-педагогічних течій, які дослідили різні аспекти проблеми: періоди розвитку дитини, важливість розвитку в ранньому дитинстві, природовідповідність навчання, ефективність естетичних засобів впливу на дитину в ранній період життя.
В статье представлено становление идеи эстетического развития ребенка раннего возраста в философско-педагогической мысли от античности до ХІХ века. Рассматриваются положения античных мыслителей, философов и богословов Средневековья, педагогов и просветителей Возрождения и Нового времени относительно обучения и развития ребенка 1–3 лет эстетическими средствами. Проанализировано трансформацию идей под воздействием взглядов представителей разных философско-педагогических течений, которые исследовали различные аспекты проблемы: периоды развития ребенка, важность развития в раннем детстве, природосоотвествие обучения, эффективность эстетических средств влияния на ребенка в ранний период жизни.
In the article, becoming of idea of aesthetic development of child of early age opens up in philosophical-pedagogical science from the period of antiquity to the twentieth centuries. Positions of ancient thinkers, philosophers and theologians of dark ages are examined, Renaissance and New time about teaching and development of child of 1-3th by aesthetically beautiful facilities in relation to their conceptual approaches. An idea was transformed under act of looks of scientists – representatives of different philosophical-pedagogical flows which probed its different aspects are periods of development of child, importance of development in babyhood, аccordance nature of childteaching, efficiency of aesthetically beautiful facilities of influence on a child in an early period of life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16057
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ragozina.pdf246,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.