Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16080
Назва: Організація навчально-виховного процесу в умовах європейської кредитно-трансферної системи підготовки фахівців за спеціальністю «музичне мистецтво»
Інші назви: Организация учебно-воспитательного процесса в условиях европейской кредитно-трансферной системы подготовки специалистов по специальности «музыкальное искусство»
THE ESTABLISHING OF THE EDUCATIONAL PROCESS ACCORDING TO THE EUROPEAN CREDIT TRANSFER SYSTEM FOR THE SPECIALTY «MUSIC ART»
Автори: Стельмащук, Зіновій Миколайович
Бібліографічний опис: Стельмащук З. Організація навчально-виховного процесу в умовах європейської кредитно-трансферної системи підготовки фахівців за спеціальністю «музичне мистецтво» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 209–228.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: Європейський освітній простір
кредитно-трансферна система
навчально-виховний процес
інноваційні технології
інтеграція
модуль
індивідуальні дисципліни музичного циклу
оцінювання студентів
образовательное пространство
кредитно-трансферная система
учебно-воспитательный процесс
инновационные технологии
интеграция
модуль
индивидуальные дисциплины музыкального цикла
оценивание студентов
European educational space
credit transfer system
the educational process
innovative technolog
integration
module
individual disciplines of musical cycle
the assessment of students
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено інноваційні технології організації навчально-виховного процесу в умовах ЄКТС спеціальності «Музичне мистецтво» на базі факультету мистецтв Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Зокрема, одним із напрямків інноваційних педагогічних технологій розглядається інтегративне навчання та його застосування в процесі індивідуальних занять з дисциплін музичного циклу. Поряд з цим пропонується удосконалення технології оцінювання навчальних досягнень студентів за 100-бальною шкалою ЄКТС як основи моніторингу якості освіти.
В статье освещены инновационные технологии организации учебно-воспитательного процесса в условиях ЕКТС специальности «Музыкальное искусство» на базе факультета искусств Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. В частности, одним из направлений инновационных педагогических технологий рассматривается интегрированное обучение и его применение в процессе индивидуальных занятий с дисциплин музыкального цикла. Наряду с этим предлагается усовершенствование технологии оценивания учебных достижений студентов за 100-бальной шкалой ЕКТС как основы мониторинга качества образования.
The article highlights the modern educational technologies of the educational process according to the ECTS for the specialty «Music Art» in the Faculty of Arts in Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk. In particular, the article describes one of the areas of innovative educational technologies integrative learning and its application to individual lessons in the disciplines of musical cycle. Besides, the improvement of assessment technology of students’ academic achievements on a 100-point scale of the ECTS as the basis for monitoring of the quality of education is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16080
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stelmashchuk.pdf237,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.