Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16103
Title: Модель професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в системі заочного навчання
Other Titles: Модель профессиональной подготовки будущих педагогов дошкольного образования в системе заочного обучения
MODEL OF FUTURE PRESCHOOL PEDAGOGUES’ PROFESSIONAL TRAINING WITHIN THE SYSTEM OF PART-TIME EDUCATION
Authors: Нестеренко, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Нестеренко В. В. Модель професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти в системі заочного навчання // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 3–9.
Issue Date: 2012
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: модель
підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
компоненти моделі
етапи моделі
система заочного навчання
модель
подготовка будущих педагогов дошкольного образования
компоненты модели
этапы модели
система заочного обучения
model
future preschool pedagogues’ training
model components
model stages
system of part-time education
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглядається експериментальна модель професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до діяльності в системі заочного навчання. Описано складові цієї підготовки та етапи реалізації компонентів моделі. Визначено комплекс умов, що забезпечують ефективність процесу професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання.
Рассматривается экспериментальная модель профессиональной подготовки будущих педагогов дошкольного образования к деятельности в системе заочного обучения. Описаны составляющие указанной подготовки и этапы реализации компонентов модели. Определён комплекс условий, обеспечивающий эффективность процесса профессиональной подготовки будущих специалистов дошкольного образования в системе заочного обучения.
The article deals with the experimental model of future preschool pedagogues’ training in professional activity within the system of part-time education. The constituents of the professional training as well as the realization stages of the model components are described. The complex of conditions ensuring effectiveness of the training process intended for the future specialists in the field of preschool education within the system of part-time education is specified.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16103
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko.pdf290,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.