Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16104
Title: Стан готовності майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі
Other Titles: Состояние готовности будущих учителей к работе в сельской начальной школе
ANALYSIS OF THE LEVEL OF FUTURE TEACHERS’ READINESS TO WORK AT RURAL PRIMARY SCHOOLS
Authors: Онишків, Зіновій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Онишків З. М. Стан готовності майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 9–17.
Issue Date: 2012
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: готовність до педагогічної діяльності
готовність до роботи в сільській початковій школі
готовность к педагогической деятельности
готовность к роботе в сельской начальной школе
readiness for teaching activities
readiness to work at rural primary schools
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розкрито зміст поняття «готовність до педагогічної діяльності». Дано визначення поняття «готовність майбутніх учителів до роботи в сільській початковій школі». Наведено програму вивчення краєзнавчого аспекту досліджуваної проблеми, готовності майбутніх учителів до роботи в умовах сільської початкової школи, їх ставлення до розробки питань, пов’язаних з роботою в такій школі. Проаналізовано результати констатувального дослідження.
Раскрыто содержание понятия «готовность к педагогической деятельности». Дано определение понятия «готовность будущих учителей к роботе в сельской начальной школе». Приведена программа изучения краеведческого аспекта готовности будущих учителей к работе в условиях сельской начальной школе, их отношения к разработке вопросов, связанных с работой в такой школе. Проанализированы результаты констатирующего исследования.
The article reveals the concept of «readiness for teaching activity». It provides the definition to «teachers’ readiness to work at rural primary schools". An application of the study of the regional aspects of the problem, willingness of teachers to work in a rural primary school, their attitude to the development issues associated with working at rural primary schools are given. The results of the primary research is analyzed and the proper conclusions are formulated.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16104
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Onuwkiv.pdf264,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.