Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16111
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКобрій, О. М.-
dc.date.accessioned2020-11-07T12:30:30Z-
dc.date.available2020-11-07T12:30:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКобрій О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 53–57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16111-
dc.description.abstractОбґрунтовано використання закономірностей навчальної діяльності студентів і відповідних психолого-педагогічних умов формування змісту педагогічних дисциплін у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Враховано їх відповідність соціальному замовленню та існуючій організації навчання і виховання. Визначено ефективність орієнтації на мету освіти, структурної побудови змісту педагогічних дисциплін, статусу суб’єкта для кожного учасника педагогічного процесу.uk_UA
dc.description.abstractОбосновано использование закономерностей учебной деятельности студентов и соответственных психолого-педагогических условий формирования содержания педагогических дисциплин во второй половине ХХ в начале ХХІ в. Учтено их соответствие социальному заказу и существующей организации обучения и воспитания. Определено эффективность ориентации на цель образования, структурного построения содержания педагогических дисциплин, статуса субъекта для каждого участника педагогического процесса.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives grounds for the use of patterns of learning activities for students and relevant psychological and educational conditions for the content of pedagogical disciplines during the second half of the 20th century. The author takes into account their compliance with social order and democratic organization of education, defines the effectiveness of the orientation towards the aim of education, the effectiveness of the structural construction of the content of pedagogical disciplines, the status of each member as a subject of the pedagogical process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectзміст педагогічних дисциплінuk_UA
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогические условияuk_UA
dc.subjectсодержание педагогических дисциплинuk_UA
dc.subjectсубъектuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical conditions,uk_UA
dc.subjectthe content of pedagogical disciplinesuk_UA
dc.subjecta subject of a pedagogical processuk_UA
dc.titleОсобливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століттяuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования содержания педагогических дисциплин в высшей школе во второй половине ХХ – в начале ХХІ векаuk_UA
dc.title.alternativeTHE PECULIARITIES OF THE CONTENT FORMATION OF PEDAGOGICAL DISCIPLINES AT THE HIGH SCHOOL IN THE LATE 20TH –EARLY 21ST CENTURIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kobriu.pdf198,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.