Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16111
Title: Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття
Other Titles: Особенности формирования содержания педагогических дисциплин в высшей школе во второй половине ХХ – в начале ХХІ века
THE PECULIARITIES OF THE CONTENT FORMATION OF PEDAGOGICAL DISCIPLINES AT THE HIGH SCHOOL IN THE LATE 20TH –EARLY 21ST CENTURIES
Authors: Кобрій, О. М.
Bibliographic description (Ukraine): Кобрій О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 53–57.
Issue Date: 2012
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: психолого-педагогічні умови
зміст педагогічних дисциплін
суб’єкт
психолого-педагогические условия
содержание педагогических дисциплин
субъект
psychological and pedagogical conditions,
the content of pedagogical disciplines
a subject of a pedagogical process
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Обґрунтовано використання закономірностей навчальної діяльності студентів і відповідних психолого-педагогічних умов формування змісту педагогічних дисциплін у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Враховано їх відповідність соціальному замовленню та існуючій організації навчання і виховання. Визначено ефективність орієнтації на мету освіти, структурної побудови змісту педагогічних дисциплін, статусу суб’єкта для кожного учасника педагогічного процесу.
Обосновано использование закономерностей учебной деятельности студентов и соответственных психолого-педагогических условий формирования содержания педагогических дисциплин во второй половине ХХ в начале ХХІ в. Учтено их соответствие социальному заказу и существующей организации обучения и воспитания. Определено эффективность ориентации на цель образования, структурного построения содержания педагогических дисциплин, статуса субъекта для каждого участника педагогического процесса.
The article gives grounds for the use of patterns of learning activities for students and relevant psychological and educational conditions for the content of pedagogical disciplines during the second half of the 20th century. The author takes into account their compliance with social order and democratic organization of education, defines the effectiveness of the orientation towards the aim of education, the effectiveness of the structural construction of the content of pedagogical disciplines, the status of each member as a subject of the pedagogical process.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16111
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobriu.pdf198,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.