Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16112
Назва: Культурно-просвітницька діяльність Мирона Кордуби наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття
Інші назви: Культурно-просветительская деятельность Мирона Кордубы в конце ХІХ – в начале ХХ века
MYRON KORDUBA’S CULTURAL AND EDUCATIONAL ACTIVITY OF THE LATE 19TH EARLY 20TH CENTURIES
Автори: Федорищак, Р. Л.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: М. Кордуба
культурно-просвітницька діяльність
М. Кордуба
культурно-просветительская деятельность
M. Korduba
cultural and educational activity
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано культурно-просвітницьку діяльність М. Кордуби наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Висвітлено бачення вченим особливостей культурних і просвітницьких завдань, що стояли перед українською інтелігенцією в умовах бездержавності. Розглянуто діяльність історика в українських просвітницьких організаціях і його співпрацю з багатьма періодичними виданнями Буковини та Галичини. Зроблено висновок про важливість просвітницького внеску педагога в українську культуру.
Исследована культурно-просветительская деятельность М. Кордубы в конце ХІХ – в начале ХХ в. Освещено видение ученым особенностей культурных и просветительских заданий, которые стояли перед украинской интеллигенцией в условиях отсутствия государственности. Рассмотрено деятельность историка в украинских просветительских организациях и его сотрудничество с периодическими изданиями Буковины и Галичины. Сделан вывод о весомости просветительского вклада педагога в украинскую культуру.
In the article M. Korduba’s cultural and educational activity of the late nineteenth – early twentieth centuries is analyzed. The scientist’s vision of the peculiarities of cultural and educational challenges facing the Ukrainian intellectuals in the condition of the absence of the state is revealed. The historian’s activity at the Ukrainian educational organizations and his cooperation with a number of Bukovina and Galicia periodicals is considered. The conclusion about the importance of the contribution of the educator to Ukrainian culture is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16112
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedoruwak.pdf220,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.