Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16133
Назва: Сутність та особливості професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів
Інші назви: Сущность и особенности профессиональных конфликтов в социально-педагогической среде общеобразовательных учебных заведений
ESSENCE AND PECULIARITIES OF PROFESSIONAL CONFLICTS IN SOCIAL AND PEDAGOGICAL ENVIRONMENT OF SECONDARY SCHOOLS
Автори: Трухан, М. А.
Бібліографічний опис: Трухан М. А. Сутність та особливості професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 83–88.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: конфлікт
міжособистісний конфлікт
види конфліктів
функції професійних конфліктів
особливості педагогічних конфліктів
конфликт
межличностный конфликт
виды конфликтов
функции профессиональных конфликтов
особенности педагогических конфликтов
conflict
interpersonal conflict
conflict types
functions of professional conflicts
features of the pedagogical conflict
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність професійних конфліктів у соціально-педагогічному середовищі загальноосвітніх навчальних закладів та розкрито причини їх виникнення. Особлива увага приділена підходам конфліктологів до типології професійних конфліктів у школах та їх функціям. Висвітлені погляди науковців щодо особливостей конфліктів у соціально-педагогічному середовищі.
В статье проанализированы сущность профессиональных конфликтов в социально-педагогической среде общеобразовательных учебных заведений и раскрыты причины их возникновения. Особое внимание уделено подходам конфликтологов к типологии профессиональных конфликтов в школах и их функциям. Освещены взгляды ученых относительно особенностей конфликтов в социально-педагогической среде.
The article explores the essence of professional conflicts in social and pedagogical environment of secondary schools and discloses their causes. Particular attention is paid to the typology of professional conflicts at schools and their functions. The opinions of scholars on the peculiarities of conflicts in the social and pedagogical environmen are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16133
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_Truhan.pdf201,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.