Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16134
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПавелко, В. В.-
dc.date.accessioned2020-11-12T12:55:16Z-
dc.date.available2020-11-12T12:55:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПавелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 89–94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16134-
dc.description.abstractДосліджується проблема необхідності використання процесу моделювання під час розв’язування задач початкового курсу математики. Моделювання розглядається як загальний підхід до розв’язування будь-яких сюжетних задач, що дає можливість абстрактний матеріал, яким є зміст задачі, відтворити наочно; як необхідна умова, що забезпечує розуміння учнями залежностей між величинами та усвідомлення розв’язування.uk_UA
dc.description.abstractИсследуется проблема необходимости использования процесса моделирования во время решения задач начального курса математики. Моделирование рассматривается как общий подход к решению каких-либо сюжетных задач, что дает возможность абстрактный материал отобразить наглядно; как необходимое условие, способствующее пониманию учениками зависимостей между величинами и осознанию решения.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the need for process modeling during the initial course of problem solving of mathematics. Modeling is considered as a general approach to solving any problems of scene that makes it possible to show the abstract material, which is the content of the problem, as a necessary condition for pupils’ understanding of the relationships between values and solution awareness.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмодель змісту задачіuk_UA
dc.subjectмоделювання задачuk_UA
dc.subjectрозв’язування задачuk_UA
dc.subjectскорочений запис задачіuk_UA
dc.subjectформування свідомих умінь школярівuk_UA
dc.subjectмодель задачиuk_UA
dc.subjectмоделирование задачuk_UA
dc.subjectрешение задачuk_UA
dc.subjectсокращенная запись задачиuk_UA
dc.subjectформирование осознанных умений школьниковuk_UA
dc.subjectcontent model problemuk_UA
dc.subjectmodeling scene tasksuk_UA
dc.subjectproblem solvinguk_UA
dc.subjectreduced entry taskuk_UA
dc.titleМоделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задачuk_UA
dc.title.alternativeМоделирование как необходимое условие обеспечения понимания младшими школьниками логики решения математических задачuk_UA
dc.title.alternativeMODELING AS AN ESSENTIAL CONDITION OF ENSURING UNDERSTANDING THE LOGIC OF SOLVING MATHEMATICAL EXERCISES BY PRIMARY SCHOOL PUPILSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15_Pavelko.pdf211,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.