Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16134
Назва: Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач
Інші назви: Моделирование как необходимое условие обеспечения понимания младшими школьниками логики решения математических задач
MODELING AS AN ESSENTIAL CONDITION OF ENSURING UNDERSTANDING THE LOGIC OF SOLVING MATHEMATICAL EXERCISES BY PRIMARY SCHOOL PUPILS
Автори: Павелко, В. В.
Бібліографічний опис: Павелко В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 89–94.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: модель змісту задачі
моделювання задач
розв’язування задач
скорочений запис задачі
формування свідомих умінь школярів
модель задачи
моделирование задач
решение задач
сокращенная запись задачи
формирование осознанных умений школьников
content model problem
modeling scene tasks
problem solving
reduced entry task
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Досліджується проблема необхідності використання процесу моделювання під час розв’язування задач початкового курсу математики. Моделювання розглядається як загальний підхід до розв’язування будь-яких сюжетних задач, що дає можливість абстрактний матеріал, яким є зміст задачі, відтворити наочно; як необхідна умова, що забезпечує розуміння учнями залежностей між величинами та усвідомлення розв’язування.
Исследуется проблема необходимости использования процесса моделирования во время решения задач начального курса математики. Моделирование рассматривается как общий подход к решению каких-либо сюжетных задач, что дает возможность абстрактный материал отобразить наглядно; как необходимое условие, способствующее пониманию учениками зависимостей между величинами и осознанию решения.
The article deals with the need for process modeling during the initial course of problem solving of mathematics. Modeling is considered as a general approach to solving any problems of scene that makes it possible to show the abstract material, which is the content of the problem, as a necessary condition for pupils’ understanding of the relationships between values and solution awareness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16134
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_Pavelko.pdf211,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.